نقل و انتقالات فوتبال
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 پويا سيف‌پناهي بازيكن پاس همدان با باشگاه پرسپوليس به توافق رسيد و در فصل دوازدهم ليگ برتر پيراهن اين تيم را بر تن خواهد كرد. سيف‌پناهي قابليت بازي در پست‌هاي دفاع و هافبك چپ را دارد و جزو سهميه‌هاي ليگ يكي پرسپوليس محسوب مي‌شود.

اين بازيكن در فصل دهم ليگ برتر كه منجر به سقوط پاس همدان شد بيشترين بازي را در تركيب تيمش انجام داده بود. او اولين خريد رسمي پرسپوليس براي فصل جديد محسوب مي‌شود.

بنگر: یکی از شیرین‌ترین گل‌های دوران فوتبالم را زدم/ من و سیدجلال دوست داریم برای پرسپولیس بازی کنیم

 


 فرهاد مجيدي قبل از ديدار بازي تيمهاي الغرافه قطر و الهلال عربستان در رياض و در جمع خبرنگاران عربستاني درباره ادامه همکاري و پيشنهاد جديد الغرافه  گفت : هنوز تصميمي براي آينده نگرفته ام  اما بنا به علاقه و احساس  دين به استقلال و هواداران آن ، سال آخر دوران بازي ام را در استقلال خواهم بود و با پيراهن آبي اين تيم از فوتبال خداحافظي خواهم کرد .  

  مجيدي در اين مصاحبه از الهلال به دليل آبي پوش بودن آن و سامي جابر (بازيکن سابق و مديرتيم کنوني الهلال ) بعنوان تيم و بازيکن دوست داشتني عربستان ياد کرده بود که هواداران الهلال در جريان ديدار اين تيم با الغرافه قطر ، فرهاد مجيدي را مورد تشويق قرار دادند.

حسین ماهینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شایعه عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده‌ام و هیچ چیز قطعی نیست. با چند باشگاه که یکی از آنها پرسپولیس بوده صحبت کرده‌ام و در روزهای آینده تصمیم‌ نهایی خود را می‌گیرم.

خسرو حیدری: از تراکتور با من تماس نگرفته‌اند/ در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم

مذاكرات مثبت رويانيان با گلزن برزيلي در دوبي/ ادينیو: مقصد بعدي‌ام تهران است

 

 به نقل از سايت باشگاه تراکتورسازي، مرتضي اسدي کاپيتان اين تيم با حضور در باشگاه تراکتورسازي قرارداد خود را به مدت دو سال تمديد کرد.

 

 اسدي در شرايطي قرارداد خود را با اين تيم تمديد کرد که هنوز وضعيت امير قلعه نويي براي تمديد قرارداد مشخص نيست.

 
 
 
 
 

یك بازیكن دیگر به تیم مس كرمان پیوست

كرمان - 'حمید كاظمی' مهاجم فصل گذشته تیم لیگ دسته یكی استیل آذین با عقد قراردادی یك ساله به تیم مس كرمان پیوست.

1391/03/11 - 15:33

مسوول كمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال استان كرمان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیكن با حضور در هیات فوتبال استان قرارداد خود را با باشگاه مس كرمان به ثبت رسانده است.

'رضا ایرانمنش' افزود: تاكنون قرارداد 'رضا عنایتی'، 'حسین كاظمی' و 'مسعود نظر زاده' بازیكنان تازه جذب شده تیم مس كرمان برای لیگ دوازدهم، در هیات فوتبال استان به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: قرارداد 'ایوان پترویچ' هنوز ثبت نشده و پرونده وی ناقص است.

ایرانمنش، خاطرنشان كرد: همچنین از بین بازیكنان فصل گذشته تیم مس كرمان تنها 'جلال كرمی' قرارداد خود را با این تیم تمدید كرده است.

مسوول كمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال استان كرمان، گفت: هنوز هیچ بازیكن آزادی از باشگاه مس كرمان برای دریافت رضایت نامه و ثبت خروج از فوتبال مس كرمان به هیات فوتبال استان كرمان مراجعه نكرده است.

وی افزود: هر تیم لیگ برتری شش سهمیه جذب بازیكن لیگ برتری و چهار سهمیه جذب بازیكن خارجی دارد و در جذب بازیكن از لیگ دسته یك نیز محدودیتی ندارد.

 
استقلال

بازیکن

مقصد احتمالی

احتمال جدایی

توضیحات

مهدی رحمتی

مس کرمان

متوسط

آشتی کردن رحمتی با قلعه نویی احتمال ماندن رحمتی در استقلال را زیاد کرده مگر اینکه پیشنهاد مالی مس کرمان او را وسوسه کند.

مجتبی جباری

تیم های عربی

زیاد

فرهاد مجیدی جباری را برای حضور در تیم های قطری وسوسه کرده است.

آندرانیک تیموریان

تیم های عربی

متوسط

آندو به احتمال زیاد در استقلال ماندنی است مگر اینکه پیشنهاد چشمگیر خارجی داشته باشد.

مهدی امیرآبادی

سایپا

متوسط

احتمال ماندن امیرآبادی در استقلال ضعیف است و احتمال بازگشت او به تیم سابقش سایپا وجود دارد.

میلاد میداودی

فولاد خوزستان

زیاد

باتوجه به مصدومیت رضا نوروزی مذاکرات فولادی ها با میداودی بومی آغاز شده است.

محسن یوسفی

صبا

زیاد

باتوجه به هم دوره بودن گل محمدی با دوران حضور یوسفی در صبا، او روی هافبک استقلالی ها نظر مساعد دارد.

گوران یرکوویچ

تیم های اروپایی

متوسط

یرکوویچ یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما اگر به دلیل ترافیک مهاجمان در فهرست خروج استقلال قرار بگیرد راهی یکی از تیم های اروپایی سابقش می شود.

جیلوئید ساموئل

دسته اول انگلستان

زیاد

ساموئل شخصا تقاضای جدایی از استقلال را کرده و در جمع دوستانش از حضور دوباره در دسته اول انگلستان حرف زده است.

کیانوش رحمتی

داماش – سایپا

متوسط

کیانوش به دلیل مصدومیت عملا در پنج هفته اول لیگ غایب است اما باتوجه به جدایی آبشک و صادقی از داماش و سایپا، این دو تیم از مشتریان او محسوب می شوند.

اسماعیل شریفات

تیم های نظامی

زیاد

شریفات سرباز است و اگر نتواند از معافیت تحصیلی استفاده کند چاره ای جز حضور در تیم های نظامی ندارد.

جواد شیرزاد

ملوان – داماش

زیاد

جدایی او قطعی است و مدتهاست صحبت از حضور او در ملوان مطرح شده است. باتوجه به جدایی ابوذر رحیمی داماش هم روی جذب او حساب کرده.

هادی زرین ساعد

لیگ یک

زیاد

زرین ساعد پیشنهادهایی به عنوان گلر اول از تیم های دسته اولی دارد

مهدی اسلامی

نامشخص

متوسط

استقلال اگر گلر تازه ای به عنوان گلر دوم بخرد، اسلامی از این تیم جدا می شود.

 

سایت گل - منصور ابراهیم زاده سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران برای فصل آینده در صدد تقویت خط دفاعی این تیم است.

به گزارش سایت گل ابراهیم زاده برای تقویت خط دفاعی نفت تهران روی جذب چند بازیکن نظر دارد که می توان به محمد نصرتی، فرشید طالبی و ابراهیم کریمی اشاره کرد. نفتی ها بدشان نمی آید که از بین این 3بازیکن با 2نفر به توافق رسیده و خط دفاع خود را برای فصل آینده استحکام ببخشند. البته جذب نصرتی و طالبی کمی سخت است چرا که آنها پیشنهادهای دیگری هم دارند و حالا باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. گفته می شود که تراکتوری ها دنبال نصرتی و سپاهان هم دنبال جذب طالبی است

 

 

سپاهان یک میلیارد به انصاری فرد می داد

 

به گزارش سایت انصاری فرد جز بازیکنانی است که در لیگ برتر مشتریان زیادی دارد ولی او می خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. تا همین چند روز پیش سپاهانی ها به شدت دنبال جذب این بازیکن بودند ولی انصاری فرد به پیشنهاد اصفهانی ها پاسخ منفی داد. جالب است که بدانید سپاهان یک میلیارد تومان به مهاجم فصل گذشته سایپا پیشنهاد داد ولی انصاری فرد آن را رد کرد. اگر رفتن انصاری فرد به اروپا منتفی شود این بازیکن به احتمال فراوان در استقلال یا پرسپولیس فوتبالش را ادامه خواهد داد. 

گروه ورزش - امير قلعه‌نويي با حضور در استقلال بسياري از بازيكنان فصل قبل را در ليست خروج قرار خواهد داد كه نامدارترين بازيكني كه با حضور وي از استقلال جدا خواهد شد مجتبي جباري است! امير كه سابقه مماشات با شماره 8 آبي‌ها را دارد اين بار انگار نمي‌خواهد مصائب با جباري بودن را به جان بخرد و قصد دارد در همين آغاز راه بازيكنان تازه و شايد در خدمت تري را جاي اين بازيكنان جذب كند.

در ليست خروجي‌هاي امير قلعه‌نويي حنيف عمران‌زاده هم حضور دارد و بر اساس شنيده‌ها امير قلعه‌نويي نمي‌خواهد با اين مدافع کار کند اتفاقی که برخی ها مدعی اند در شکل گیری آن برخی از اعضای هیات مدیره استقلال در آن دخیل هستند،برای آگاهی از آخرین وضعیت استقلال آخرین گمانه زنی های صورت گرفته در محافل خبری را با هم مرور می کنیم اتفاقاتی که شاید در روزهای آینده از شایعه تبدیل به واقعیت شود.

طالب‌لو شايد به جاي رحمتي

احتمال اين جابجايي 50، 50 است. اگر امير قلعه‌نويي و مهدي رحمتي اختلاف‌ها را كنار نگذارند رفتن اين دروازه‌بان از استقلال قطعي خواهد بود. قلعه‌نويي در فصل يازدهم با رحمتي بر سر اينكه گفته بود وي دروازه‌بان زير تيرك است به مشكل اساسي خورد اما اين احتمال هم وجود دارد كه به واسطه همكاري رحمتي و قلعه‌نويي در سپاهان دروازه‌بان ملي‌پوش ايران يك فصل ديگر هم در استقلال باشد.

امير قلعه‌نويي چند وقت پيش زمينه حضور وحيد طالب‌لو را در تراكتور‌سازي فراهم كرده بود و گفته مي‌شود وحيد حتي قرارداد داخلي هم با تبريزي‌ها امضا كرده بود. دور از ذهن نيست كه اگر رحمتي در استقلال نماند طالب‌لو پس از يك سال دوري به استقلال برگردد. البته اين واقعيت را هم بايد در نظر داشت كه اين دو اكنون به لحاظ فني با هم قابل قياس نيستند و رحمتي صد‌ها پله بهتر از طالب‌لو است.


صادقي به جاي عمران‌زاده

اين جابجايي طبق شنيده‌ها يكي از محتمل ترين اتفاقات روزهاي آتي خواهد بود. قلعه‌نويي، عمران‌زاده را در ليست خود قرار نداده است و نمي‌خواهد با اين مدافع كار كند. امير جايي گفته مي‌خواهم تيمي داشته باشم آرام و ساكت بنابراين عمران‌زاده شلوغ جايي ميان بازيكنان فصل بعد من نخواهد داشت. امير براي اينكه جاي عمران‌زاده را پر كند دست روي اميرحسين صادقي گذاشته است، مدافعي كه در تراكتور‌سازي نيز همراه امير بود.

البته قلعه‌نويي نيم نگاهي هم به ديگر گزينه‌ها دارد اما امير نقد را مي‌چسبد و قطعا بازيكني را انتخاب خواهد كرد كه افكار و عقايدش را بشناسد كه صادقي نيز يكي از اين بازيكنان خواهد بود. امير حسين صادقي در آخرين اظهارنظر خود اعلام كرده از استقلال طلب‌هاي زيادي دارد اما اگر ماجراي بازگشت به استقلال جدي بشود قطعا او حاضر است از خود نرمش نشان دهد. البته آمدن صادقي بدان معنا است كه عمران‌زاده براي گرفتن طلب‌هايش اين بار در باشگاه رفت و آمدهاي زيادي خواهد داشت و قطعا با اين كار در پي تلافي خواهد بود.

خلعتبري به جاي جباري

سال‌ها است جباري در استقلال حضور دارد و رويه مصاحبه‌هاي تندش عليه مربيان و مديران استقلال همه را به ستوه آورده است. به نظر مي‌رسد جباري پس از سال‌ها ياغي گري اين بار ديگر جايي ميان بازيكنان استقلال نداشته باشد. قلعه‌نويي بدش نمي‌آيد با اين كار دل عده‌اي از مخالفان مجتبي را هم به دست آورد و به نوعي ميخ خود را هم به زمين بكوبد. امير براي جانشيني جباري دست روي بازيكني گذاشته كه قيمتش سر به فلك مي‌زند. او از مسوولان باشگاه استقلال خواسته هر چه زودتر زمينه حضور خلعتبري را در استقلال فراهم كنند تا هواداران در صورت جدايي جباري احساس كم و كاست نداشته باشند. البته پست بازي خلعتبري با جباري يكي نيست اما امير به دنبال اين است كه احتمالا با جذب اين بازيكن تا حدودي خلا حاصل از رفتن مجتبي را پر كند. چنانچه جباري از استقلال جدا بشود پس از 7 سال پيراهن استقلال را از دست خواهد داد.

توزي به جاي زندي

فريدون زندي از تيم ملي خداحافظي كرد. مرد شماره 32 استقلال با اين جدايي علامت سوال‌هاي زيادي را مقابل خود قرار داد اما ممكن است با رفتن زندي از استقلال تعداد سوال‌هاي‌مان از فري بيشتر هم بشود. زندي جايي ميان ليست قلعه‌نويي ندارد. امير در جلسه هيات مديره نام او را هم به‌عنوان يكي از بازيكنان اخراجي برده است. شايد كمي عجيب به نظر برسد اما واقعي است. چگونه مي‌توان هم جباري بازيساز را نداشت هم زندي بازيسار را؟! اما ظاهرا قلعه‌نويي فكر‌هايي در سرش دارد. او مي‌خواهد رودريگو توزي را كه در تراكتور‌سازي عملكرد خوبي داشت و بازي‌هاي مطلوبي در تركيب قرمز‌هاي شهر تبريز انجام داد به‌عنوان يك بازيساز جدي به استقلال بياورد. البته از فلاويو‌لوپز هم به‌عنوان يكي از گزينه‌ها ياد مي‌شود هرچند كه مسوولان باشگاه تراكتور‌سازي تبريز مي‌كوشند هرچه سريعتر قرارداد اين بازيكن را تمديد كنند.

اكبرپور به جاي ميداودي

امير قلعه‌نويي از اينكه اكبرپور قبل از او با استقلال قرارداد بسته به شدت ناراحت است اما امير بيشتر از اينكه فكر منافع شخصي‌اش باشد فكر تيمش است تا فصل بعد كم نياورد. اكبرپور نيز از آن جمله بازيكناني است كه به درد هر تيمي مي‌خورد و امير دوست دارد اين بازيكن را براي فصل بعد در اختيار داشته باشد اما به جاي چه كسي؟ قلعه‌نويي به احتمال خيلي خيلي زياد ميداودي را كه در فصل يازدهم عملكرد خوبي نداشت كنار مي‌گذارد و اكبرپور را به جاي وي به استقلال مي‌آورد. اين جابجايي نيز بسيار حاشيه‌‌ساز خواهد بود اما قلعه‌نويي درباره ميداودي گفته است كه اكنون در شرايط آرماني قرار ندارد و به واسطه اينكه خوب تمرين نمي‌كند دوست ندارد او را در اختيار داشته باشد. اكبرپور در تراكتور‌سازي تبريز با قلعه‌نويي همكاري كرده و به واقع يكي از بازيكنان خوب اين تيم در فصل جاري بوده است.


آبشك به جاي آندو

اگر فرض را بر اين بگيريم كه آندرانيك تيموريان به خاطر دوستي با مجتبي جباري يا پيشنهاد‌هاي خارجي از استقلال جدا بشود قطعا بايد يك بازيكن به جاي وي به استقلال بيايد. امير قلعه‌نويي همچون روزهايي كه در سپاهان بود دوست دارد بازيكني گمنام را به جاي بزرگان به خدمت بگيرد. براي همين او دست روي محمد آبشك هافبك دفاعي تيم داماش گذاشته است تا هرچه زودتر وي را جانشين تيموريان كند. آبشك 25 ساله است و بازي‌هاي خوبي را هم در تركيب تيم داماش انجام داده است. البته او به لحاظ فني با آندو قابل قياس نخواهد بود اما امير قلعه‌نويي آنقدر اين بازيكن را قبول دارد كه جاي تيموريان به استقلال بياورد. به هرشكل بايد منتظر ماند و ديد چه اتفاقاتي در راه است. آيا تيموريان از استقلال مي‌رود تا آبشك آبي‌پوش بشود يا اينكه سرانجام او تصميم مي‌گيرد يك فصل ديگر در استقلال بماند؟!

2 ليگ برتري ديگر جاي يوسفي و اميرآبادي

اينكه امير قلعه‌نويي به جاي محسن يوسفي و مهدي اميرآبادي چه بازيكناني را جذب خواهد كرد هنوز مشخص نيست. قلعه‌نويي بدش نمي‌آيد بازيكناني مثل جانواريو يا كريم انصاري فرد را براي فصل بعد به خدمت بگيرد. حضور انصاري فرد از مدت‌ها پيش در استقلال گمانه زني شده است و دور از ذهن نيست كه اين مهاجم هم جزو بازيكناني باشد كه فصل بعد آبي‌پوش مي‌شوند. اگر انصاري فرد را به جاي يوسفي تصور كنيم بايد دنبال يافتن پاسخ اين سوال باشيم كه جانشين ليگ برتري اميرآبادي چه كسي است؟! شايد بازيكني براي دفاع راست يا دفاع چپ؟! البته بازيكنان ديگري مثل عزيزاده، الونگ، شيرزاد، زرين ساعد و... هستند كه از مدت‌ها قبل نامشان در ليست فروش استقلال ديده شده است كه قلعه‌نويي هم روي رفتن آنها نظري كاملا مثبت دارد.

 


حمیدی و لک چیرا نفتی شدند

 

مجسن حمیدی و لک چیرا مدافعان فصل گذشته شاهین بوشهر با نفت تهران به توافق رسیدند. مهران عالی پور مدیر برنامه این دو با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصدومیت حمیدی که اکنون بهبودی کامل یافته قرار است ابتدا او تست پزشکی بدهد و آن گاه قراردادش را ثبت کند.

 

 

 

 

 

مجتبی تقوی با سايپا تمديد كرد

 

مجتبی تقوی امروز در دفتر پرویز حیدری مدیرعامل باشگاه سایپا حاضر شد و قراردادش را امضا کرد تا به طور رسمی به عنوان سرمربی فصل آتی تیم فوتبال سایپا در عرصه رقابت‌های لیگ برتر هدایت این تیم را برعهده داشته باشد. مجتبی تقوی 8 هفته قبل از پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، جانشین مجید صالح شده بود.

 

خبرخوب برای نیکبخت و بهشاد

 

بازیکنان پیکان امروز بهترین خبر را از غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ دریافت کردند. به موجب این خبر بازیکنان سه تیم صعود کننده به لیگ برتر که جزو سهمیه لیگ برتر محسوب می شدند ؛ دسته یکی شناخته شدند. این قانونی است که امروز به تیمهای لیگ ابلاغ می شود. نیکبخت واحدی و بهشاد یاورزادهدو ستاره چپ پای پیکان حالا با این قانون جدید تیمهای بهتری را برای ادامه فعالیت انتخاب خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 حيدري در آستانه پيوستن به ذوب‌آهن

 

سپهر حيدري بازيكن سابق پرسپوليس و مس كرمان در آستانه پيوستن به ذوب‌آهن اصفهان قرار دارد. سپهر فوتبال خودش را از همين باشگاه آغاز كرده بود و حالا پس از يك دوره بازي در تهران و كرمان به تيم اولش بازمي‌گردد. او كه گل قهرماني پرسپوليس در ليگ هفتم را به ثمر رسانده بود حتي تا كاپيتاني اين تيم هم پيش رفت اما بعد از رفتن دايي از پرسپوليس از اين تيم كنار گذاشته شد و به كرمان رفت.

 

 

 

 

 

دقیقی: از ذوب آهن پیشنهاد دارم ولی می روم تهران!

 

سعید دقیقی  پیرامون مذاکراتش با باشگاه ذوب‌آهن برای فصل آینده گفت: با مسئولان ذوب‌آهن صحبت کرده‌ام اما هنوز با این تیم توافقی نداشته‌ام و خبر پیوستنم به ذوب‌آهن صحت ندارد.

 

 

 نبی باقری ها شاید در نفت

 

نبی باقری ها مدافع سابق پرسپولیس و مس و شهرداری در تیررس نفت ابادان است. مذاکرات دو طرفه ادامه دارد.

 

 

میثم بائو به تیم فوتبال استقلال پیوست

 

میثم بائو که فصل گذشته را در تیم فوتبال شهرداری تبریز بازی کرده بود و سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را نیز در کارنامه اش داشت، عصر امروز چهارشنبه پس از دیدار با علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال قراردادش را با این تیم به امضا رساند.

 

 

فروتن : جباري را به مس رفسنجان مي‌برم!

 

فروتن سرمربي تيم فوتبال مس سرچشمه گفت: يك پيشنهاد خوب به جباري مي‌دهيم و او را از چنگ استقلال درمي‌آوريم! البته اينها را از باب مزاح گفتم و اميدوارم جباري در استقلال بماند چون او متعلق به اين باشگاه است و با رفتن از اين تيم مشكلات ناخواسته زيادي را ايجاد مي‌كند.

 

 

 

 

 

کرانچار، سیدصالحي را نمی‌خواهد

 

در حالي كه هر روز نام بازیکن بزرگی برای پیوستن به تیم سپاهان شنیده می‌شود، از این باشگاه خبر می‌رسد که مسئولان سپاهان هنوز مذاکره‌ای با سیدمهدی سیدصالحی، ‌مهاجم خود نداشته‌اند و برای پر کردن جای او به دنبال جذب یک مهاجم دیگر هستند.

 

 

البته مسئولان باشگاه هنوز حرفی در مورد این مهاجم نزده‌اند اما سیدصالحی که در حال حاضر برای استراحت به ترکیه رفته، در گفتگوی کوتاه خود با ایمنا عدم پیشنهاد سپاهانی‌ها به او برای فصل آینده را تایید کرد. کرانچار در بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر و آسیایی هم جواهیر سوکای را به سیدصالحی ترجیح داده بود و تلاش می‌کرد از او به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کند.

 

 

عزتي: يك فصل ديگر در نفت تهران مي مانم

 

عليرضا عزيتي بازيكن تيم فوتبال نفت تهران از توافق با اين براي فصل خبر داد و گفت: پس از مذاكراتي كه با اعضاي باشگاه نفت تهران داشتم قرار شد براي يك فصل ديگر در تيم فوتبال نفت تهران حضور داشته باشم.
 عزتي در ادامه تصريح كرد: طي روزهاي آينده قرار داد خود را در هيئت فوتبال استان تهران تمديد خواهم كرد.
 وي درادامه خاطر نشان كرد: درباره جدايي حسين فركي از تيم نفت بايد اعلام كنم فركي مربي با تجربه و كار داني بود وطي روزها در تيم فوتبال نفت حضور داشتم چيزهاي زيادي از وي آموختم اما در بايد درباره سرمربي جديد تيم هم اين گونه بگويم كه ابراهيم زاده از مربيان و آينده و با انگيزه اي است و حضور وي به عنوان سرمربي تيم از جهات مختلف براي نفت موثر خواهد بود.

 

 


 

سرمربی بنفیکا جای قلعه نویی را می گیرد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

مسئولان تیم آسیایی تراکتورسازی پس از جدایی قلعه نویی تصمیم دارند یک مربی بزرگ بین المللی را برای هدایت تیم شان به تبریز بکشانند. آنها که در این چند مدت با بازیکنان پرتغالی تجربه خوبی داشتند حالا پس از خرید دو یار جدید پرتغالی ، می خواهند یک سرمربی سرشناس را هم از این کشور استخدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه تراکتورسازی پس از اینکه احتمال حضور مولر در تبریز کاهش یافت مذاکرات خود را دیگر گزینه ها انجام داد و در این بین از جلساتی که در باشگاه تراکتورسازی برگزار می شود خبر می رسد که نام یک مربی داخلی نیز به گزینه ها افزوده شده است که شانس زیادی برای حضور در تراکتور دارد.
با توجه به محرمانه بودن جلسات همچنان نامی از این مربی داخلی گفته نمی شود اما به نظر می رسد دو گزینه خارجی همچنان در ردیف اول گزینه ها باشند.
جورج خوزه سرمربی 57 ساله در حال حاضر یکی از اصلی ترین گزینه های سرمربی گری تیم محبوب شمالغرب کشور است. در گذشته تاپ مولر سرمربی آلمانی به عنوان اصلی ترین گزینه مربیگری تراکتورسازان مطرح بود ولی به دلیل عدم توافق با باشگاه تراکتورسازی او به احتمال زیاد در ایران مربیگری نخواهد کرد.
با توجه به آخرین اخبار گزارش شده، دو بازیکن پرتغالی جذب شده به تراکتور زیر نظر مربی پزتغالی کار کرده اند. وی که در دوران بازیگری به عنوان هافبک بازی می کرد سابقه مربی گری در تیم های بزرگی در کارنامه دارد و با تیم های مختلف افتخارات گوناگونی کسب کرده است.

 

 

 

 

قرارداد بنگر، حسینی، ماهینی و اسماعیل زاده با پرسپولیس ثبت شد
 
نظرات شما عزیزان:
بهنام
ساعت20:41---17 خرداد 1391
آفرين ; بكارت ادامه بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 25131
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم